    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: potwerdzenie sald
    Date: Thu, 09 Dec 2004 15:37:53 +0100

    Bogna napisał(a):
    > Witam,
    >
    > czy ktos moze mi powiedzieć, czy prowadząc pozarolnicza działalnośc
    > gospodarczą mam obowiazek odsyłania potwierdzonych sald kontrahentom
    > (prowadze podatkowa książke przychodów i rochodów)?

    To jest smieszne bo Ty obowiązku nie masz ale oni mają.
    Ja bym z grzeczności odsylała jeżeli wszystko sie zgadza.

    Ja nie odsyłam sald moich książkowych klientów bo nie prowadzę im
    rozrachunków, zostawiam to ich decyzji, niektórzy potwierdzaja,
    niektórzy wyrzucjać od razu do kosza, ich sprawa.

    Ale z pelnej księgowości wysyłam potwierdzenia sald o wszystkich
    kontrahentów bo nie jestem w tanie stwierdzić kto z nich jak sie rozlicza.
    Ale jak nie odsylaja potwierdzeń to nie rozdzieram szat ;-).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813