  • Data: 2002-03-23 17:40:53
    Temat: Re: poważny problem!!-niewdzięczny pracownik!
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro tak to jakich rad szukasz? Z tego co widze to ty masz z soba ogromne
    > problemy bo chcialabys a sie boisz.

    chyba troche za ostro mnie traktujesz...!!!!!
    po to chyba są grupy dyskusyjne żeby pytać... co 100 głów to nie
    jedna...Może jeszcze tego nie wiesz, ale co w takim razie tu robisz?? nie
    jestem ekspertem z prawa pracy, a tu pewnie wiele ludzi ma z tymi
    zagadnieniami do czynienia... więc dziwisz się że pytam????????
    a tak w ogóle to jak nie masz nic do powiedzenia konkretnie to po co w ogóle
    piszesz???? ja jak sie na czymś nie znam to się głupio nie wtracam w
    dyskusję!!
    i jeszcze raz podkreslam że nie boję sie niczego bo i dlaczego miałabym się
    bać i kogo????Wyznaję zasade że lepiej sie upewnić zanim się coś zrobi
    pochopnie, żeby uniknąć zbednych komplikacji!!to tyle co mam do
    powiedzenia!!
    i podpisuję się pod tym co napisał Darek - jakbyś znalazł sie po drugiej
    stronie to bys inaczej śpiewał!
    pzdr!!
    Kasia L.