  • Data: 2007-02-27 00:02:13
    Temat: Re: powolanie + umowa o prace
    Od: Marcin <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za informacje. Miałbym jeszcze jedno pytanko, skoro już to
    praktykowałeś? Jak praktycznie (o ile w ogóle) rozdzielałeś tematycznie
    te dwa stosunki prawne (jakiś [podziała na zarządzanie, itp)?
    Przepraszam, że się tak dopytuje ale nie tak dawno o tym słyszałem i
    chciałbym się dowiedzieć nieco więcej od strony praktycznej.
    I czy z w przypadku powolania rozliczanie moze byc miesieczne czy to sie
    jakos inaczej ustala?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Marcin