    From: Wiesiaczek <W...@c...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Date: Thu, 20 Mar 2014 20:38:43 +0100
    <5328b21c$0$2365$65785112@news.neostrada.pl> <lgahqu$a9q$1@dont-email.me>
    <5328d082$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgchfe$d36$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgcmvn$n7l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgdv39$o33$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge7q9$cq$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgehar$aqo$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgevmg$pna$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgf3k0$6fv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    W dniu 20.03.2014 17:24, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-03-20, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podałem pierwszy z brzegu. PKB. Nie pasuje Ci.
    > Widzę dwa wyjścia. Albo będę Ci kolejne wskaźniki rzucać (np. PKB na głowę
    > mieszkańca, możemy posiłkować się indeksem HDI), albo sam wybierz jakiś
    > i podaj dlaczego taki.

    Z PKB już chyba wyjaśniliśmy?
    (Przeliczanie PKB na głowę jest już chyba szczytem ściemniania?)

    > [...]
    >
    > Ależ przytoczyłem. Po prostu Ci nie pasowały więc je zacząłeś marginalizować
    > i nazywać ściemą dla ubogich.

    Owszem, nie pasują i chyba dokładnie wyjaśniłem dlaczego.

    No to teraz odpowiadaj (sam chciałeś):

    - Czy ilość pustych butelek z PET w lasach była większa wtedy czy dziś?
    - Czy bezrobocie było większe wtedy czy dziś?
    - Czy Polska była zadłużona bardziej wtedy czy dziś?
    - Czy Polacy mieli więcej swoich fabryk wtedy czy dziś?
    - Czy więcej głodnych dzieci było więcej wtedy czy dziś?
    - Czy wody i chemii w szynce było więcej wtedy czy dziś?
    - Czy ludzie mieli więcej długów do spłacenia wtedy czy dziś?
    - Czy emerytury były wcześniejsze wtedy czy dziś?
    - Czy osadzonych w więzieniach było więcej wtedy czy dziś?
    - Czy ...

    Mam kontynuować?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)