  • 1. Data: 2014-03-18 19:18:39
    Temat: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    urzedasow nigdy za malo :D

    Rada Ministrów przyjęła na wtorkowym posiedzeniu propozycje zmierzające
    do ukrócenia wyprowadzania zysków firm do rajów podatkowych. Rząd chce
    także wprowadzenia tzw. klauzuli przeciwko unikaniu opodatkowania. Na
    podstawie nowych przepisów powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania.

    http://podatki.onet.pl/rzad-zaakceptowal-projekt-zmi
    an-w-podatkach,19925,5609568,1,agencyjne-detal

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-03-18 19:42:46
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > http://podatki.onet.pl/rzad-zaakceptowal-projekt-zmi
    an-w-podatkach,19925,5609568,1,agencyjne-detal

    I Twoim zdaniem to zly pomysl? Wydaje sie ze chyba dobrze
    ze prowadzacy swoje interesy w Polsce zaplaca podatki tu a
    nie w Bangladeszu. Moze i ubedzie u nas takich Kluczykow bo
    przeniosa swoje interesy do innego kraju (co malo prawdopodobne
    bo zdaje sie ze jest juz niewiele krajow gdzie takie praktyki sa
    mozliwe), ale krzyz na droge.
    AM

  • 3. Data: 2014-03-18 20:03:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.03.2014 19:42, Hades wrote:

> [...]
    > przeniosa swoje interesy do innego kraju (co malo prawdopodobne
    > bo zdaje sie ze jest juz niewiele krajow gdzie takie praktyki sa

    Tak, to ZLY POMYSL.

    Im wiecej urzednikow tym gorzej dla nas.

    A firmy beda w PL placic podetki, jak sie to bedzie oplacalo. Wystarczy
    zmniejszyc ucisk fiskalny, tak, zeby sie nie oplacalo placic nie w Polsce.

    Ale na to za ciasne urzednicze glowy nie wpadna.

    W koncu urzedasy walcza o przetrwanie - wiec robia sobie nowe stanowiska.

    A zaplaci podatnik.

  • 4. Data: 2014-03-18 21:52:40
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-18 20:03, hikikomorisan pisze:

> [...]
    >
    > Ale na to za ciasne urzednicze glowy nie wpadna.
    >
    > W koncu urzedasy walcza o przetrwanie - wiec robia sobie nowe stanowiska.

    Właśnie coś podobnego zamierzałem napisać.
    Jeśli naród będzie postrzegał podatki jako zrzutkę na wspólny cel, jak
    np. we Wspólnocie Mieszkaniowej, to nie będzie potrzebna policja
    skarbowa i 7/8 obsady US, jak i powyższe "Rady".
    No - ale pociotków przecież trzeba gdzieś na jakichś synekurach ulokować.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-03-18 22:04:40
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.03.2014 21:52, sqlwiel wrote:

    > Właśnie coś podobnego zamierzałem napisać.
    > Jeśli naród będzie postrzegał podatki jako zrzutkę na wspólny cel

    ano, ale nie da sie

    - bezrobocie 14%

    - sluzba zdrowia to raczej sluzba smierci i pozbawiania zdrowia

    - podatki - coraz wyzsze

    - koszty zycia - coraz wyzsze

    - koszty pracy masakrycznie wysokie

    - i czego nie ukryjesz przed fiskusem to ci zapierdolą w ten lub inny
    sposob...

    ...jak zapierdolili miliardy z OFE...

  • 6. Data: 2014-03-18 22:49:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Mar 2014 22:04:40 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > ...jak zapierdolili miliardy z OFE...

    ... i jak zwiększyli interlinię w postach...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-03-18 22:56:18
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.03.2014 22:49, masti wrote:

    > ... i jak zwiększyli interlinię w postach...

    dzien bez dopierdolenia sie do czegokolwiek to dzien stracony jak mniemam...

  • 8. Data: 2014-03-18 23:20:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    wiesz o tym najlepiej

  • 9. Data: 2014-03-18 23:37:22
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-18 21:52, sqlwiel pisze:

    > Właśnie coś podobnego zamierzałem napisać.
    > Jeśli naród będzie postrzegał podatki jako zrzutkę na wspólny cel, jak
    > np. we Wspólnocie Mieszkaniowej, to nie będzie potrzebna policja

    We wspólnocie też by się przydała policja, żeby cwaniaczki nie
    oszukiwały podzielników kosztów, liczników na wodę i nie podkradały
    prądu z oświetlenia korytarzy.

    Mario

  • 10. Data: 2014-03-19 00:02:21
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-18 23:37, Mario pisze:

    > We wspólnocie też by się przydała policja, żeby cwaniaczki nie
    > oszukiwały podzielników kosztów, liczników na wodę i nie podkradały
    > prądu z oświetlenia korytarzy.

    Do tego nie potrzeba osobnej policji. To jest normalna sprawa karna
    (częściej o wykr.) o kradzież.
    W przeciwieństwie to tzw. "praw" autorskich - tutaj, jeśli cwaniaczek w
    piwnicy trzyma lodówkę i ciągnie prąd z oświetlenia, to komuś innemu
    ubywa (kasy) i sprawa jest szybka i prosta (o ile porządnie
    udokumentowano i dowiedziono, dobry administrator potrafi).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.