    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pozycja podpisow na fakturze
    Date: Tue, 31 Aug 2004 13:30:33 +0000 (UTC)

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > A moge sie zapytac dlaczego po prawej?

    Wiesz, spotkałem już paru takich z, nazwałbym to, psychozą skarbową.
    Wystawca po lewej, odbiorca po prawej, koniecznie czytelna pieczęć, broń
    Boże nie czerwona, dane na pieczęci zgodne z danymi sprzedawcy, na
    fakturze tabelka z podsumowaniem stawek VAT ma zawierać także te pozycje,
    gdzie wartość sprzedaży jest równa zero, grosze mają być słownie, i tak
    dalej, i tak dalej. Ot, tak na wszelki wypadek, żeby US się nie przyczepił.

    Ale w sumie nie dziwię się - przy takim prawie i takich metodach działania
    US, to można w taką psychozę wpaść. Czy dałoby się wpisać US na listę
    organizacji terrorystycznych? ;)

    P.