eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipozyczka na umowe + weksel (czy w umowe wspomniec o wekslu?) › Re: pozyczka na umowe + weksel (czy w umowe wspomniec o wekslu?)
  • Data: 2004-03-14 18:51:15
    Temat: Re: pozyczka na umowe + weksel (czy w umowe wspomniec o wekslu?)
    Od: "Marcin" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok, dzieki za pomoc, wszystko juz wiem

    mam jeszcze takie pytanko, jesli ktos podpisze umowe pozyczki, + weksel, +
    deklaracje na weksel
    zobowiaze sie oddac pozyczke np po miesiacu

    i potem wykreci sie tak, ze nie ma zadnego majatku, to czy ten
    pozyczkobiorca za dlugi pojdzie do wiezienia?

    czy absolutnie moze spac spokojnie z zerowym majatkiem?
    czy to jest juz jakies wyludzenie czy inne przestepstwo?

    co mozna wtedy zrobic?

    pozyczylem komus 35 tys, mam weksle, umowy deklaracje, kopie aktu
    notarialnego na mieszkanie, zeby od razu mozna bylo zlokalizowac majatek
    tego kogos....

    i tak z ciekawosci teraz pytam ze gdyby ta nieruchomosc nie byla juz jego i
    ten ktos nie mial by juz zadnego majatku....

    pozdrawiam