    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: problem z PIT37
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 27 Apr 2004 10:04:04 +0200

    Michal wrote:

    > Witam,
    >
    > Pierwszy raz skladam zeznanie podatkowe i mam z tym problem.
    > Wypelniam PIT37 i w polu 114 wychodzi mi wyzsza suma niz w polu
    > 113, a na formularzu jest napisane, ze kwota z poz. 114 nie moze
    > przekroczyc z pola 113. Zeznanie wypelniam na podstawie PIT11,
    > ktory dostalem od pracodawcy u ktorego pracowalem do stycznia.
    > Bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu,

    Byc moze problem jest w kwocie ubezpieczenia zdrowotnego, ktora
    wpisujesz do PIT37. Prawidlowa kwota jest w polu 69 (PIT11 wersja
    11) - "Pobrana i podlegajaca odliczeniu". Jesli podasz dane ze
    swojego PIT11 bede w stanie pomoc Ci konkretniej. Polecam tez
    program PITy 2003 ze strony http://www.pity.pl (i wplacenie 1%
    kwoty podatku na Organizacje Pozytku Publicznego - szczegoly na w/w
    stronie).

    Pozdrawiam.
    --
    A.