    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z pracownikiem
    Date: Tue, 7 Dec 2004 18:49:52 +0100

    > Wiem że to może być przykre i tak naprawdę nigdy z tej mozliwości nie
    > skorzystałam. Nie chciałabym też się z nia rozstawać dopóki nie uznam, że
    > wykorzystałam wszystkie możliwosci petrtaktacji .
    > Proszę o info ,moze na podstawie wlasnych doswiadczen, jak ja przekonać do
    > pracy nad sobą

    Patrzac z punktu widzenia pracownika, a rownoczesnie swego malego kierownika
    nieduzej grupy ludzi, oczekiwalbym jasnego i szczerego postawienia sprawy.
    Moze juz teraz przed Swietami to przetrzymaj, ale pogadaj solidnie na
    poczatku stycznia. Tak po ludzku. Moze kobieta ma jakies prywatne problemy i
    to ja rozprasza. A moze ma taki juz charakter ze wszystko robi niezbyt
    starannie i do tego uwielbia zrywanie sie z pracy pod byle jakim pretekstem,
    podsmiewajac sie jeszcze z przyjaciolkami, ze szefostwo jest naiwne i ciagle
    pozwalaja jej wyjsc nieco krocej.

    Wydaje mi sie, ze jesli to nie da rezultatow, bedzie sie trzeba rozstac.

    Obserwuj tez uwaznie ta osobe po tej rozmowie, wiekszosc osob traktuje takie
    powaznie takie rozmowy, choc z obietnicami poprawy roznie bywa. Moze wowczas
    trzeba by wracac do sprawy co jakis okres w stylu - to i to sie poprawilo i
    sie ciesze, ale to wciaz nie jest tak jak powinno. Ale zdarzaja sie wyjatki
    typu - juz ja im wywine taka nauczke, ze popamietaja.