    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z pracownikiem
    Date: Tue, 7 Dec 2004 21:48:55 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Nie chciałabym jej karać finansowo w sensie obniżania premii uznaniowej,
    > tym
    > bardziej , że nadchodzą święta .
    Czyli w twoim zakładzie premia wypłacana jest po równo dla wszystkich? To
    nieźle. Dla pracowników.
    Jeżeli chcesz tego pracownika trzymać nadal to z nią pogadaj. Powiedz jasno
    co ci się w jej pracy nie podoba. Skończ z wcześniejszymi wyjściami dokąd
    nie będzie poprawy.
    Po miesiącu bez poprawy zabierz premię.
    Po drugim miesiącu bez poprawy zwolnij.
    Pracownik musi czuć, że jest odpowiedzialny za coś.
    No chyba, że to instytucja harytatywna, która utrzymuje obiboków. To mnie
    zatrudnij. Obiecuję że nigdy sie nie pojawię w pracy. tylko nie waż mi się
    premii zabierać :-)
    > Wiem że to może być przykre i tak naprawdę nigdy z tej mozliwości nie
    > skorzystałam. Nie chciałabym też się z nia rozstawać dopóki nie uznam, że
    > wykorzystałam wszystkie możliwosci petrtaktacji .
    A dlaczego nie chcesz stracić tego pracownika? Bo to przykre? Czy szkoda bo
    dobry fachowiec.

    PawełJ