  • 1. Data: 2004-01-27 12:54:57
    Temat: program do rozliczania PIT
    Od: pixel <z...@a...pl>

    Witam,

    Mam problem - zawsze udawało mi się komuś wcisnąć mój PIT do
    rozliczenia, ale niestety w tym roku to jest niemożliwe.
    Szukam więc jakiegoś dobrego programu przeznaczonego dla zupełnego
    laika, który pomógłby mi go wypełnić. Pracuję w firmie na umowę o pracę
    [nie prowadzę swojej działalności].

    Proszę Was o pomoc.

    Pozdrawiam
    pixel

  • 2. Data: 2004-01-27 13:17:19
    Temat: Re: program do rozliczania PIT
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    była płytka CD w Rzeczpospolitej z 22.01.2004 oraz w Gazecie prawnej
    trochę wcześniej.
    Albo wejdź na stonę www.pity.pl
    TH

  • 3. Data: 2004-01-27 13:23:16
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    --
    moje nowe konto a...@e...pl
    http://www.bankier.pl/fo/podatki/narzedzia/pity2003/

    proponuje zainstaluj sobie ten program i wypelnij go sam to nie takie trudne

    Ata

  • 4. Data: 2004-01-27 13:39:13
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik pixel z...@a...pl ...

    www.pity.pl

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"