  • Data: 2003-02-03 21:55:53
    Temat: Re: programik do przelewów - skąd???
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b1mmda$g40$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Internetowe konta, elektroniczne przelewy to ciagle jeszcze nie norma.
    > Norma to stanie do okienka z plikiem papierków. Tak wygląda bankowa
    > codziennośc przecietnego Polaka.

    A ja miałem nie tak dawno konto w PBK i jak się połączyli z BPH, to moje miłe Panie
    szybko "wykrywały" czy to ich blankiet:-(
    Lubiły te przelewy za 6 zł . A i tak ręcznie to wklepywały.:-(
    W PKO BP, ING BSK jest tak samo, a w innych bankach firmowego konta nie miałem.
    Może w mojej wiosce "czatują" na droższe przelewy, a u Ciebie nie ???