    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prosze o pomoc...
    Date: Wed, 14 Nov 2007 18:51:52 +0100

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 12 listopad 2007 18:19
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0711121754160.3820@athlon64>):

    > Tristan, zapytam standardowo: "i co z tego"? :>

    Nie rozumiem pytania.

    > Załóżmy że to jest cenna informacja.
    > A co szkodzi, żeby kontrahent informacje dotyczące obrotów *z nim*
    > (czyli SWOICH danych) wziął i SPRZEDAŁ? :>

    No ale jednocześnie sprzedaje tajemnicę handlową swojego kontrahenta.

    > Prawdopodobnie (jak każdy, bo kto by wytrzymał czytanie 100%
    > interesujących grup ;)) przeoczyłeś interesujące wątki na .prawo,
    > które z rzadka tam się pojawiały.
    > Powyższe jest przecież stadardem, coś w tym stylu:

    No pacz, faktycznie przegapiłem :D

    > +++
    > - czy mogę o firmie XYZ napisać, że to złodzieje, oszuści itp
    > - no nie, bo oskarzą o "naruszenie dóbr
    > - no to co, nic im nie da się zrobić?
    > - ależ można, trzeba publicznie ogłosić że chcesz SPRZEDAĆ
    > DŁUG szczegółówo opisując, jak on powstał"
    > ---

    No widzisz, a tu szkoła wcale nie chce sprzedać długu :D

    BTW: Każdy może tak handlować długami?

    > :P

    > Ty się może weź i zdecyduj, czy takie informacje są cenne czy nie ;)

    To zależy które i dla kogo. Akurat informacje o kontrahentach pana G. z
    Sosnowca lotają mi kole jajec. Pokazuję więc, że takie działanie może być
    szkodliwe nie tylko dla pokrzywdzonego, ale także dla tych, których
    napastnik używa jako narzędzia. Tak jak napisałem zdanie niżej:

    > Nie, "prawidłowo" traktuje dłużnika.

    Wkurzając innych wokoło to raz? A dwa, jak prawidłowo, skoro sam mówiłeś, że
    nie wolno :D. Do tego, ujawnia tajemnicę handlową i stosuje nieetyczne
    zagraniania, to trzy.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl