  • Data: 2004-10-25 08:04:12
    Temat: Re: prywatny samochód do celów służbowych
    Od: "Borys" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podsumowujac watek:

    Zawierajac umowe uzyczenia z pracownikiem, ktory uzywa prywatnego pojazdu
    dla celow sluzbowych, swiadczenie nie podlega PDOF oraz skladkom ZUS
    wyplacanym mu na podstawie wykonanej przez niego (pracownika) kilometrowki.
    Oczywiscie majac na wzgledzie ograniczenia wystepujace w ustawie o PDOF.

    Czy wszystko sie zgadza?

    Borys