  • Data: 2003-06-23 11:15:04
    Temat: Re: przekazanie komputera do własnej firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2003, Z.C. wrote:

    >+ Użytkownik "Radek S." <r...@i...pl> [...]
    >+ > od marca prowadze DG, w styczniu złożyłem sobie komputer i teraz chciałbym
    >+ > "przekazać" go do swojej firmy i w związku z tym wrzucic w koszty.
    [...]
    >+ Owszem można przekazać komputer czy inną maszynę a nawet i samochód. Trzeba
    >+ jedynie napisać umowę potem wypełnić druk PCC a następnie zgłosić się do US
    >+ i zapłacić 2% wartości umowy.

    Ale ty chyba o kwestii przekazania do spółki z o.o ?
    Bo nie uwierzę że Radek S powinien zawrzeć umowę z Radkiem S
    w celu przekazania własnego PCta na cele gospodarcze, i jeszcze
    od tego PCC zapłacić ;)
    Prawda, jego wina że nie napisał w jakiej formie jest "jego firma"
    (i literalnie masz rację, bo 1 os. DG OF nie jest "firmą", jak
    dotąd - czyli wychodziłaby spółka jawna, z o.o. lub ... nie,
    pół miliona chyba w S.A. nie zainwestował pytając o PCta :)).
    Ale ja w dobrej wierze zakładam że nie wie o czym mówi i mówi
    o własnej działalności gospodarczej :)

    pozdrowienia, Gotfryd