  • 11. Data: 2002-11-23 14:42:42
    Temat: Re: przelew do US w mbanku
    Od: w...@p...onet.pl

    > samosądu
    > jest
    >
    > Czyżbyś sugerował, że jeśli ktoś wpisze tam "TYT." to US niezwłocznie
    > zacznie
    > wystawiać jakieś tytuły wykonawcze ???

    :))) nie, nie sugeruje a poza tym wierze że tam pracuja ludzie potrafiacy
    stwierdzić czy deklarowana w pit5 kwota jest zgodna z "wpłyniętą" do kasy US
    ale po jakie licho wypełniac coś co nie jest potrzebne w twojej sytuacji i
    tylko dlatego że jest wolna rubryka. A poza tym to jakbyś w tym polu
    wpisał "TYT" (czy to skrót od tytułem ?) to na miejscu urzędnika zacząłbym
    sprawdzać czy na deklarującym nie ciązy przypadkiem jakiś tytuł wykonawczy.
    No bo sam zobacz co minister napisał w takim przypadku:

    "wpłata wynika z DECYZJI ustalającej wysokość zryczałtowanego podatku
    dochodowego w formie karty podatkowej, TYT. WYK. POD. DOCH. [wpłata wynika z
    tytułu wykonawczego wystawionego na podstawie deklaracji PIT5 (w polu 12 wpisać
    PIT5)]"

    Czy teraz widzisz tą subtelna róznicę ;)) ?

    Pozdr.
    Sark

    p.s. ja jestem zwolennikiem że jak nie trzeba czegoś pisać to nie pisać :) ale
    jak ktos bardzo musi to nie wydaje mi się że złe skutki wywołało wpisanie w owe
    pole nr 13 (ech ta 13-astka ;) "dekl. pod. doch." tak jak sugerowała to Kaśka
    czy "deklaracja PIT5". Za to na pewno nie zgodzę się że taki wymóg istnieje
    przy złożeniu np. deklaracji PIT-5 w terminie i termninowym opłaceniu podatku.

  • 12. Data: 2002-11-23 17:37:33
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 23 Nov 2002 w...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Wygląda mi to (wypełnianie rubryki nr 13) na dokonanie
    >+ niepotrzbnego samosądu

    Hm... pasuję, nie pamiętam gdzie to widziałem !

    Pozdrowienia, Gotfryd