  • 1. Data: 2002-11-19 15:57:23
    Temat: Tytul prawny do lokalu
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    Witam,

    Mam taka sprawe - odebralem mieszkanie od developera, ale akt notarialny
    bedzie podpisany dopiero w styczniu ze wzgledu na wiadoma szybkosc pracy
    sadow. Chcialbym natomiast odliczyc juz w tym roku koszty zwiazane z remontem
    lokalu (kafelki, malowanie itp.) I stad moje pytanie - czy jezeli w umowie
    przedwstepnej
    jest napisane 'w momencie podpisania protokolu zdawczo-odbiorczego nastepuje
    wydanie lokalu kupujacemu' to jest to wystarczajaca podstawa prawna zeby
    US nie podwazal mi zasadnosci skorzystania z ulgi remontowej? Poza protokolem
    zdawczo-odbiorczym mam tez faktury dokumentujace wplate calosci kwoty
    za mieszkanie.

    pozdrawiam,
    Marek

    P.S. Jesli nie, to co zrobic - podpisac umowe uzyczenia mieszkania z developerem? ;-)

  • 2. Data: 2002-11-20 07:39:17
    Temat: Re: Tytul prawny do lokalu
    Od: -dk- <zz33_@_wp.pl>

    Marek Zachara wrote:
> [...]
    > zdawczo-odbiorczym mam tez faktury dokumentujace wplate calosci kwoty

    Bylo o tym niedawno. Poszukaj watku z 12 listopada:
    "zmiana stanowiska US co do tytulu prawnego lokalu"

    --
    darek

  • 3. Data: 2002-11-20 12:37:43
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    "-dk-" <zz33_@_wp.pl> wrote in message news:3DDB3C25.30506@_wp.pl...

    > Bylo o tym niedawno. Poszukaj watku z 12 listopada:
    > "zmiana stanowiska US co do tytulu prawnego lokalu"
    >
    > --
    > darek

    Dzieki, znalazlem. Mam tylko pytanie czy ktos ma jakis odnosnik (numer) tego
    rozporządzenia na które możnaby się powołać

    Marek

    Wlasnie wrocilem z US. Dnia 17.10.2002 urzedy skarbowe dostaly informacje z
    ministerstwa ze tytulem prawnym zajmowanego lokalu - nowozakupionego - jest
    wywiazanie sie z umowy zakupu miedzy stronami kupujacy-developer, a nie jak
    dotychczas akt notarialny.

  • 4. Data: 2002-11-20 13:34:38
    Od: -dk- <zz33_@_wp.pl>

    Marek Zachara wrote:
    > Dzieki, znalazlem. Mam tylko pytanie czy ktos ma jakis odnosnik (numer) tego
    > rozporządzenia na które możnaby się powołać

    Pewnie jest w nowym Biuletynie Skarbowym:
    <http://www.mf.gov.pl/biuletyn_skarbowy/47.shtml>
    ale jeszcze nie ma tego w wersji elektronicznej.

    --
    darek