  • 1. Data: 2002-12-30 16:02:05
    Temat: przemeldowanie
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Mam pytanie: zamierzam się przemeldować do innej gminy na początku 2003.
    Jaka jest procedura zmiany Urzędu Skarbowego. Co trzeba zgłosić a co
    otrzymać.Gdzie płacę podatek za 2002?

    Dzięki za info

  • 2. Data: 2002-12-30 17:27:28
    Temat: Re: przemeldowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mam pytanie: zamierzam się przemeldować do innej gminy na początku 2003.
    > Jaka jest procedura zmiany Urzędu Skarbowego. Co trzeba zgłosić a co
    > otrzymać.Gdzie płacę podatek za 2002?
    >
    > Dzięki za info

    Wysyłasz do US NIP-1 oraz VAT-R aktualizujący dane - zmieniające urząd
    skarbowy. Dołączasz do tego dokumenty takie jak kopie wpisu do rejestrów
    działalności gospodarczej dokonanych w organach rejestrowych, regon-trzeba
    również uaktualnić, umowę z bankiem, informacje o miejscu prowadzenia
    działalności.
    Pozdrawiam, M.Y.

  • 3. Data: 2002-12-30 18:15:47
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wysyłasz do US NIP-1 oraz VAT-R aktualizujący dane - zmieniające urząd
    > skarbowy. .............

    do którego urzędu ? starego czy nowego ?:)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-12-30 18:21:03
    Od: m...@p...onet.pl

    > <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > do którego urzędu ? starego czy nowego ?:)
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    Ja wysyłam do nowego i starego. A najlepiej zadzwoń do starego :) urzędu i
    zapytaj czy chcą jakieś pisemne oświadczenie do działu nip.

    M.Y.

  • 5. Data: 2002-12-31 08:36:26
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:aupqks$n6c$1@foka.acn.pl...
    > Mam pytanie: zamierzam się przemeldować do innej gminy na początku 2003.
    > Jaka jest procedura zmiany Urzędu Skarbowego. Co trzeba zgłosić a co
    > otrzymać.Gdzie płacę podatek za 2002?

    AFAIR tam gdzie bedziesz mieszkal dzisiaj czyli 31.12.2002.

    Karol

  • 6. Data: 2003-01-01 19:46:28
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@i...usun_spam.pl:

    > do którego urzędu ? starego czy nowego ?:)

    Tylko do nowego!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 7. Data: 2003-01-02 11:38:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm> wrote in
    message news:aupqks$n6c$1@foka.acn.pl...
    > Mam pytanie: zamierzam się przemeldować do innej gminy na początku 2003.
    > Jaka jest procedura zmiany Urzędu Skarbowego. Co trzeba zgłosić a co
    > otrzymać.Gdzie płacę podatek za 2002?

    Wspolczuje....
    trzeba zmienic (uaktualnic) WPIS, ZUS, US(VAT), US (Pit), NIP , Regon
    Bank, prawo jazdy, dowod rejestracyjny samochodu....
    No a jesli pracuje sie na etacie to jeszcze zaklad pracy by mogl
    uaktualnic Zus, itd.....

    Boguslaw