eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzeniesienie działalności gospodarczej (prośba - długie) › Re: przeniesienie działalności gospodarczej (prośba - długie)
  • Data: 2002-05-28 10:45:28
    Temat: Re: przeniesienie działalności gospodarczej (prośba - długie)
    Od: "GRABO" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. Do UM wniosek o zmianie miejsca prowadzenia działalności i miejsca
    zamieszkania Art. 88(zwłaszcza 88d) ustawy prawo DG.
    2. Na podst. w/w wniosek (formularz chyba??? RG-1)o zmianie miejsca
    prowadzenia DG (roporz. RM z dn. 27.07.1999r. rozd.2).
    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:acvcv0$c66$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Próbowałem uzyskać satysfakcjonującą mnie odpowiedź na grupie
    pl.soc.prawo,
    > ale na razie takiej nie otrzymałem, więc postanowiłem spróbować tutaj.
    >
    > Prowadzę działalność gospodarczą do 11.2000. W związku z kupnem mieszkania
    w
    > innym mieście (zmiana województwa) chciałbym przenieść siedzibę firmy do
    > nowego mieszkania. Do tej pory uzyskiwałem sprzeczne informacje na ten
    temat
    > sprzeczne informacje.
    > Raz informowano mnie, że istnieje możliwość "podłączenia (?)"
    zaświadczenia
    > o wpisie działalności gospod. wydawanej w nowym UM do zaświadczenia
    wydanego
    > przez poprzedni UM. Dzisiaj z kolei otrzymałem informację, że nie mogę nic
    > zmieniać i muszę złożyć wniosek o nowy wpis.
    > Dodam, że z prowadzoną aktualnie działalnością gospodarczą wiąże się sporo
    > umów (m. in leasing). Jak najlepiej wybrnąć z tej sytuacji ?
    > Przyjąłem następującą procedurę, ale może istnieje lepszy sposób ?
    >
    > 1) Wymeldowanie z miasta A (wykonane)
    > 2) Zameldowanie w mieście B (wykonane)
    > 3) Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej w mieście B
    > 4) Zmiana danych osobowych w Urzędzie Statystycznym w mieście A (podobno
    nie
    > ma możliwości zrobienia tego w mieście B ?)
    > 5) Wizyta w Biurze rachunkowym w mieście B celem podpisania stosownej
    umowy
    > 6) Urząd Skarbowy w mieście B.
    > i dalej ZUS, banki, itp.
    >
    > Wszystko fajnie, ale co zrobić na przykład z płatnością VAT ? Wiadomo, że
    > trzeba go uiścić do 25-go następnego miesiąca, a jeśli nie zdążę dojść do
    > pktu 6 ? W poprzednim Urzędzie Skarbowym już chyba nic nie mogę składać,
    bo
    > przecież się wymeldowałem. A co na przykład z fakturami ? Przecież w tej
    > chwili już mam inne dane osobowe.
    >
    > Proszę o pomoc, ponieważ to chyba mnie przerasta :-(
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki.
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1