eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzeniesienie z wyposażenia ->ulepszenie środka trwałego › Re: przeniesienie z wyposa?enia ->ulepszenie ?rodka trwa?ego
  • Data: 2006-11-07 21:17:00
    Temat: Re: przeniesienie z wyposa?enia ->ulepszenie ?rodka trwa?ego
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-11-2006 o 22:13:24 Bartek <b...@t...wytnij.tenbit.pl>
    napisał(a):

    > Dysk twardy jako elemnt wyposa?enia?

    Ja nie odpowiem tylko się dołącze.

    Co zrobić gdy potrzebuje się komputer + kilka dysków wymiennych
    + kilka kart graficznych? Jak to poksięgować i powprowadzać do EW/EŚT/KPiR

    Rozumiem że jesli mamy dwa komputery to jest prościej, bo można zrobić
    analogię
    jak z drukarką, czyli karta albo dysk może być w obu więc jako oddzielny ŚT
    można traktować?