    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przygotowanie do egz na lic MF
    Date: Mon, 6 Jan 2003 14:50:53 +0100

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5337.00000101.3e196ce4@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > pytanie jak w temacie. Czy ktos z was korzystal ostatnio z kursu
    > przygotowujacego do egzaminu na licencje na uslugowe prow. ksiag i moglby
    cos z
    > czystym sumieniem polecic? Z tego co sie orientowalem jest sporo firm
    > prowadzacych takie kursy, roznia sie znaczaco cena, iloscia godzin i na
    pewno
    > poziomem. Jak wybrac ta odpowiednia? A moze przygotowujecie sie
    samodzielnie,
    > czy sa gdzies dostepne materialy na temat tego egzaminu, chodzi mi
> [...]
    Owszem ostatnio korzystałam z kursu prowadzonego przez Infor .Nie mam
    porówniania do innych wiec trudno oceniać poziom ale uważam że poziom jest
    niezły ale jest za krótko żeby się nauczyć można tylko dowiedzieć się jaki
    ogólnie tematy będą na egazminie Nikt oczywiście nie podaje pytań bo ich
    nigdzie nie ma publikowanych.Dają wszystkie ustawy przepisy i kierunkują
    naukę ale ile można się nauczyć po 12 dniach kursu.Wiem że są oragnizowane
    przez Stowarzyszenie Ksiegowych ale są dłuższe i droższe .
    Jolka