  • Data: 2004-01-26 10:48:29
    Temat: Re: przypominam o poprawce do płtanika
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się, że płatnik bez hasła był nielegalny w sensie ustawy o
    > ochronie danych osobowych.

    Na upartego ... to mam do dyspozycji hasło w momencie włączenia kompa ....
    i tego hasła nie złamię na stronie Internetu ..... a hasło Płacznika ....
    taak
    Chwała człowiekowi, który zrobił tą stronę i progamik do łamania bezsensu.
    Nota bene w informacji "panienki" mówią o tej stronie w przypadku
    wystąpienia problemu z hasłem, ale dokładnie nie chcą podać adresu,
    więc jeśli macie ... to podajcie innym.

    pozdrawiam
    fart