  • 1. Data: 2004-01-26 08:23:23
    Temat: przypominam o poprawce do płtanika
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

    przypominam o poprawce do płtanika 6

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-01-26 09:00:42
    Temat: Re: przypominam o poprawce do płtanika
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    podaję źródło :
    KOMUNIKAT W SPRAWIE OPUBLIKOWANIA POPRAWKI
    DO PROGRAMU PŁATNIK WERSJA 6.01.001
    ---
    Uprzejmie informujemy, że pakiet poprawek, eliminujący błędy wykryte w
    początkowej fazie eksploatacji programu Płatnik w wersji 6.01.001 został
    udostępniony pod adresem http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm.

    Program instalacyjny pakietu poprawek automatycznie wykrywa miejsce, gdzie
    zainstalowany jest program Płatnik 6.01.001 i aktualizuje wybrane
    biblioteki. Instalacja nie wymaga podawania przez użytkownika żadnych
    dodatkowych informacji.

    Pakiet poprawek do programu Płatnik w wersji 6.01.001 powinni zainstalować
    płatnicy którzy:
    * po zainstalowaniu mają problem z uruchomieniem wersji 6.01.001,
    * przygotowują dokumenty ZUS RSA zawierające pozycje za tego samego
    ubezpieczonego z tym samym kodem tytułu ubezpieczenia, ale z różnymi kodami
    świadczenia / przerwy,
    * przygotowują dokumenty ZUS RSA z kodem świadczenia / przerwy 316,
    * zauważyli, że podczas tworzenia dokumentów z pomocą kreatora dokumentów
    rozliczeniowych pobierane są numery NIP zamiast PESEL,
    * przygotowują dokumenty płatnicze za płatników, u których

  • 3. Data: 2004-01-26 09:25:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Czy jest Wam coś wiadome na temat nowej wersji Płacznika ??????
    Mam na myśli już Płacznik 7 ... lub od razu 12.
    Czy Wam to hasło na początku przy wejściu jest potrzebne do czegoś ????
    Byłem w kilku firmach i osoba odpowiedzialna za prowadzenie składek ZUS
    przykleja nad monitorem, wyraźnie wypisane hasło wejścia ...
    Czy ten chory stan rzeczy, wg mnie oczywiście ma jeszcze długo trwać ????

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2004-01-26 09:43:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik fart napisał:

> [...]
    > przykleja nad monitorem, wyraźnie wypisane hasło wejścia ...
    > Czy ten chory stan rzeczy, wg mnie oczywiście ma jeszcze długo trwać ????

    Sadząc po tym w którym kierunku ida zmiany to następna wersja będzie
    autoryzowana odciskiem palca a zmiana osoby uprawnionej będzie
    3-stopniową procedurą ze sprawdzaniem niekaralności i badaniem na
    choroby weneryczne włacznie...
    Wszystko w trosce o bezpieczeństwo danych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-26 10:00:16
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > choroby weneryczne włacznie...

    o no włąsnie .. wreszcie ktoś zadba o informatyków
    ( bo tak ogólnie ci z firm .. usługowych są happy :-) )
    tylko te choroby weneryczne :-D

    Buuuuuu haha ha

  • 6. Data: 2004-01-26 10:01:21
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    fart wrote:

> [...]
    > składek ZUS przykleja nad monitorem, wyraźnie wypisane hasło wejścia
    > ... Czy ten chory stan rzeczy, wg mnie oczywiście ma jeszcze długo

    Zdaje się, że płatnik bez hasła był nielegalny w sensie ustawy o
    ochronie danych osobowych.

  • 7. Data: 2004-01-26 10:12:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik fart napisał:
    >+
    >+ > Czy jest Wam coś wiadome na temat nowej wersji Płacznika ??????
    >+ > Mam na myśli już Płacznik 7 ... lub od razu 12.
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Sadząc po tym w którym kierunku ida zmiany to następna wersja będzie

    IMHO to zależy z którą firmą zostanie zawarta umowa: przecież
    autoryzacja przez skan siatkówki ma same zalety: po pierwsze
    chyba drożej wychodzi... ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-01-26 10:18:14
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > Zdaje się, że płatnik bez hasła był nielegalny w sensie ustawy o
    > ochronie danych osobowych.

    Mozna wiedziec w jakim sensie? Przeciez komputer moze nie byc podlaczony do
    sieci, zabezpieczony haslem i zamkniety w sejfie umieszczonym w betonowym
    bunkrze. Czy to za malo w sensie ustawy o ochronie danych osobowych...

  • 9. Data: 2004-01-26 10:48:29
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Zdaje się, że płatnik bez hasła był nielegalny w sensie ustawy o
    > ochronie danych osobowych.

    Na upartego ... to mam do dyspozycji hasło w momencie włączenia kompa ....
    i tego hasła nie złamię na stronie Internetu ..... a hasło Płacznika ....
    taak
    Chwała człowiekowi, który zrobił tą stronę i progamik do łamania bezsensu.
    Nota bene w informacji "panienki" mówią o tej stronie w przypadku
    wystąpienia problemu z hasłem, ale dokładnie nie chcą podać adresu,
    więc jeśli macie ... to podajcie innym.

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2004-01-26 15:49:00
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

> [...]
    > 3-stopniową procedurą ze sprawdzaniem niekaralności i badaniem na
    > choroby weneryczne włacznie...
    > Wszystko w trosce o bezpieczeństwo danych.

    i jeszcze bedzie sie nazywac setup.exe
    trzeba im przyznac ze sa konsekwentni w nazewnictwie (chociaz w jednym -
    tylko akurat tutaj to sie nie sprawdza...)
    :-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki