    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przypominam o poprawce do płtanika
    Date: Mon, 26 Jan 2004 10:25:01 +0100

    Czy jest Wam coś wiadome na temat nowej wersji Płacznika ??????
    Mam na myśli już Płacznik 7 ... lub od razu 12.
    Czy Wam to hasło na początku przy wejściu jest potrzebne do czegoś ????
    Byłem w kilku firmach i osoba odpowiedzialna za prowadzenie składek ZUS
    przykleja nad monitorem, wyraźnie wypisane hasło wejścia ...
    Czy ten chory stan rzeczy, wg mnie oczywiście ma jeszcze długo trwać ????

    pozdrawiam
    fart