  • 1. Data: 2004-01-25 20:51:14
    Temat: Zwrot - Duża ulga budowlana
    Od: "pablo" <p...@i...pl>

    Witam wszystkich;
    kupiłem mieszkanie w 2001 roku, nabyłem prawo do Dużej Ulgi Budowlanej
    odebrałem część zwrotu w 2001r, część w 2002r, w tym roku zamierzam odbierać
    kolejną część. Niestety zarobki moje nie były na tyle duże aby całą sumę
    należnego zwrotu podatku już odebrać. Zostanie jeszcze spora kwota - pytanie
    czy jest jakieś ograniczenie czasowe do kiedy ja ten zwrot podatku mogę
    odebrać? Czy w rozliczeniu za 2003 mogę uzyskac zwrot podatku i czy jeszcze
    w przyszłych latach będe mógł odbierać?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-01-25 20:52:32
    Temat: Re: Zwrot - Duża ulga budowlana
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "pablo" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > czy jest jakieś ograniczenie czasowe do kiedy ja ten zwrot podatku mogę
    > odebrać? Czy w rozliczeniu za 2003 mogę uzyskac zwrot podatku i czy

    Nie ma limitu czasowego, odliczasz, aż odliczysz.