  • 1. Data: 2003-05-23 19:24:38
    Temat: pytanko
    Od: "bbi" <k...@h...com>

    jak znaleźć wiadomość z przed 3 m-cy?
    historię?

  • 2. Data: 2003-05-23 20:33:03
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "bbi" <k...@h...com> napisał w wiadomości
    news:balsjc$aa5$5@SunSITE.icm.edu.pl...
    > jak znaleźć wiadomość z przed 3 m-cy?
    > historię?

    www.google.pl - grupy dyskusyjne

    Agata

  • 3. Data: 2003-05-23 21:29:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 May 2003, bbi wrote:

    >+ jak znaleźć wiadomość z przed 3 m-cy?
    >+ historię?

    groups.google.com
    Idąc z www.google.com trzeba "przejść" przez wskazanie na grupy.

    A najlepiej gdzieś zachomikować link w stylu:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?num=1
    00&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&safe=off

    albo:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?num=10
    0&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&safe=off

    ...gdzie można sobie poustawiać oczywiście co i jak :)
    Gotowy link jest znacznie wygodniejszy niż przekopywanie się przez menu,
    tym bardziej że "safe off" cosik mi po polsku nie działa (ale starczy
    przełączyć na angielski, wyłaczyć filtr i wrócić na .pl :)).

    Acha: ww. linki dobrze przechowują się w historii i automatycznym
    szukaniu :), jak raz wpiszesz to później po podaniu "groups" zazwyczaj
    ujrzysz ww. w okolicach początku listy.

    Oczywiście można sobie dodać &groups=*.podatki albo .pl.soc.prawo.*
    albo co kto tam lubi i mieć w linku :), takoż jakiś sensowny zakres
    czasu (np. od 2001 roku) żeby za dużo starych przepisów nie czytać :[

    pozdrowienia, Gotfryd