  • Data: 2002-01-04 10:57:19
    Temat: Re: rachunki bankowe US
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol napisał(a):

    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@i...pl...
    > > A jednak Star Office otworzył ten plik.
    > > Po 4 downloadzie chyba stał się cud.
    >
    > A jak zrobilas download?
    No dobra. Ze wstydem musze przyznać że złamałam się i poszłam do
    koleżanki która ma IE (zaczęłam mieć zle przeczucia).
    Strona jest wybitnie "misiowa" - powinna mieć oznaczenie "IE only",
    inne przeglądarki tam głupieją - coś jest nie tak z odnośnikami.
    Linuxowym przeglądarkom to nie przeszkadza - są przeważnie
    głupotoodporne. Ale linux śpi w domu.

    Misiu zrobił download skutecznie.

    Tylko nie wiem czemu nazwisko Gates wyzwala we mnie tyle agresji......

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl