  • 1. Data: 2002-01-04 10:47:47
    Temat: Re: rachunki bankowe US
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > A jednak Star Office otworzył ten plik.
    > Po 4 downloadzie chyba stał się cud.

    A jak zrobilas download?

    Karol

  • 2. Data: 2002-01-04 10:50:09
    Temat: rachunki bankowe US
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    A jednak Star Office otworzył ten plik.
    Po 4 downloadzie chyba stał się cud.
    Mam go w wersji dla staroffice i exel95.
    Jak ktoś jest w potrzebie prosze dac znać. Przeslę na priva, żeby nie
    śmiecic na liście.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-04 10:57:19
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Karol napisał(a):

    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@i...pl...
    >
    > A jak zrobilas download?
    No dobra. Ze wstydem musze przyznać że złamałam się i poszłam do
    koleżanki która ma IE (zaczęłam mieć zle przeczucia).
    Strona jest wybitnie "misiowa" - powinna mieć oznaczenie "IE only",
    inne przeglądarki tam głupieją - coś jest nie tak z odnośnikami.
    Linuxowym przeglądarkom to nie przeszkadza - są przeważnie
    głupotoodporne. Ale linux śpi w domu.

    Misiu zrobił download skutecznie.

    Tylko nie wiem czemu nazwisko Gates wyzwala we mnie tyle agresji......

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-04 11:00:21
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > Karol napisał(a):
    >
    > Misiu zrobił download skutecznie.

    Ale jak zrobilas klasyczny download, jezeli on sie nie robi?
    Bo to, ze mozna go sciagnac to wiem. Tyle tylko, ze robi sie to w sposob
    rzadko spotykany.

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-04 11:12:54
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Karol napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale jak zrobilas klasyczny download, jezeli on sie nie robi?
    > Bo to, ze mozna go sciagnac to wiem. Tyle tylko, ze robi sie to w sposob
    Chciałabym Ci pomóc, ale ja poprostu kliknęłam na link i IE zapytał
    sie czy zapisac. I tyle.
    Bo netszkapy i pochodne nie chcą robić downloadu i nie wiem jak je do
    tego przekonać. Bo "zapisz link jako" robi właśnie kaszankę która sie
    nie otwiera.
    Ale moge Ci podesłac ten plik.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-01-04 11:17:31
    Od: pawel <u...@e...poczta.fm>

    Fri, 4 Jan 2002 12:00:21 +0100, "Karol" <a...@b...com>
    <a1427q$gso$1@news.tpi.pl> napisal(a):

    >Ale jak zrobilas klasyczny download, jezeli on sie nie robi?
    >Bo to, ze mozna go sciagnac to wiem. Tyle tylko, ze robi sie to w sposob
    >rzadko spotykany.
    Co masz na mysli? sciaga sie normalnie.
    A dla tych co maja klopoty, mozna czytac xlviewerem, do pobrania:
    http://search.office.microsoft.com/result.aspx?qu=Vi
    ewer
    staroffice 5,2 zadnych problemow, 602 suite rowniez.
    --
    pawel

  • 7. Data: 2002-01-04 12:47:04
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik pawel <u...@e...poczta.fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@4...com..
    .

    > Co masz na mysli? sciaga sie normalnie.

    U mnie otwiera sie to na stronie IE w formacie Excela i dopiero musze uzyc
    opcji "zapisz jako".
    Zastanawialem sie dlaczego to nie dziala tak jak dla tego ponizej
    (telefony), ze po kliknieciu otwiera sie "pobieranie pliku" z opcjami
    "uruchomic" lub "zapisac".

    Karol

  • 8. Data: 2002-01-04 14:57:12
    Od: pawel <u...@e...poczta.fm>

    Fri, 4 Jan 2002 13:47:04 +0100, "Karol" <a...@b...com>
    <a148ft$1ii$1@news.tpi.pl> napisal(a):

    >U mnie otwiera sie to na stronie IE w formacie Excela i dopiero musze uzyc
    >opcji "zapisz jako".
    Masz MSoffice'a i tyle ;-)), usun plugina lub wyedytuj akcje.
    >Zastanawialem sie dlaczego to nie dziala tak jak dla tego ponizej
    >(telefony), ze po kliknieciu otwiera sie "pobieranie pliku" z opcjami
    >"uruchomic" lub "zapisac".
    Jezeli masz ustawione by plugin w przegladarce odczytywal pliki w tym
    formacie to tak to wyglada. Musisz uzyc prawoklika i opcji
    [save target as] a nie klikac, bo dla tych plikow jest to domyslnym
    poleceniem otwarcia w przegladarce. Podobnie bedzie z innymi np. *.pdf
    i acrobat reader.
    Sprawdzilem tez Netscape 4.7x -faktycznie cos kaszani, trzeba misia
    uzywac.
    --
    pawel

  • 9. Data: 2002-01-04 16:05:26