  • 1. Data: 2004-09-14 12:07:30
    Temat: raport miesieczny RMUA w Platniku
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Jak wydrukowac taki raport w Platniku ?
    jakie dokumenty musza zostac wprowadzone aby ta funkcja zaczela dzialac w
    programie ?
    jestem osoba fizyczna pracuje w firmie
    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-09-14 12:38:09
    Temat: Re: raport miesieczny RMUA w Platniku
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Tommy napisał:
    > Witam
    >
    > Jak wydrukowac taki raport w Platniku ?
    Musisz najpierw wypełnic poprawnie raoprty RCX i Deklaracje DRA ,wysłąc
    to do ZUS i dopiero po wysyłce mozesz wydrukowqac RMUA .Wczesniej nei
    zrobisz tego.
    Powodzenia J

  • 3. Data: 2004-09-14 12:56:51
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    janusz pisze:

    > Musisz najpierw wypełnic poprawnie raoprty RCX i Deklaracje DRA ,wysłąc
    > to do ZUS i dopiero po wysyłce mozesz wydrukowqac RMUA .Wczesniej nei
    > zrobisz tego.
    > Powodzenia J

    warto dodac, zw ten wspanialy program moze "wysylac"
    przez wydrukowanie.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-09-14 18:40:03
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > warto dodac, zw ten wspanialy program moze "wysylac"
    > przez wydrukowanie.

    gdzie robi sie te raporty RCX ?

  • 5. Data: 2004-09-15 08:25:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Tommy pisze:

    > gdzie robi sie te raporty RCX ?

    No jak to gdzie?
    W platniku...

    Generujesz raz nowe raporty takie jak trzeba potem tworzysz nowe na
    podstawie wczesniej WYSLANYCH (np wydrukowanych).

    No chyba, ze nadal chcesz wszystko reczne robic..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-09-15 08:30:45
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 14 wrz o godzinie 20:40, na pl.soc.prawo.podatki, Tommy napisał(a):

    > gdzie robi sie te raporty RCX ?

    Dostałeś dosyć dobitną odpowiedź na nowych-programach.
    I rozpocznij - jeżeli nie daj boże musisz - od tego:
    http://www.zus.pl/ref_99/reforma.htm

    Avrpu navbłbjvr znwą j bcvrpr bfbol hormcvrpmbar xgóer oęqą cemrm grtb
    bfboavxn 'ebmyvpmnar' :(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-09-15 11:08:58
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tommy" napisał: >

    > gdzie robi sie te raporty RCX ?

    ZUS RCX to prostu wersja do wysyłki ( wydruku ) zrobionego w programie
    płatnika raportu ZUS RCA dołączanego do deklaracji ZUS DRA.

    Robisz RCA a drukuje się RCX ;)

    Ryszard