  • 11. Data: 2003-03-11 22:45:24
    Temat: Re: refaktura faktury korygujšcej
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Mar 2003 22:03:21 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> zakodował:

    > Przeoczyłeś początek wątku: to *jego* księgowa usiłuje go
    >namówić że powinien *wystawić* taką fakturę :)

    Chyba faktycznie przeoczyłem. Co masz na myśli - bo ja w pierszym
    poście przeczytałem:
    "Wpadła mi w ręce faktura VAT" - czyli ZOSTAŁA wystawiona
    i "Mój przeciwnik tj. księgowa, która to wystawiła" - nigdzie nie jest
    napisane, że to JEGO księgowa.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 12. Data: 2003-03-11 23:26:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Kaizen wrote:
    [...]
    >+ Chyba faktycznie przeoczyłem. Co masz na myśli - bo ja w pierszym
    >+ poście przeczytałem:

    Chyba pójdę spać, bo jeszcze więcej namieszam... :[

    pzdr :), Gotfryd