  • Data: 2004-01-29 00:15:29
    Temat: Re: remanent w usługach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2004, bosz wrote:

    >+ aga wrote:
    [...]
    >+ > 1.Nie ujmuje uslug w remanencie!
    >+ > 2. Wydatki dokonane w 2003r.a dotyczace przychodow w 2004r. sa wpisane do
    >+ > KPiR w roku 2003.

    A dlaczego nie mogą być wpisane w 2004 roku ?
    Tak "po prostu" ?
    :)

    [...]
    >+ > w KPIR a tymi w deklaracji. To sie nazywa UJEMNA KOREKTA.

    ...no to jakby nie wpisać... ;)

    [...]
    >+ W KPIR wlasnie PO TO robi sie spis, by ta korekta zrobila sie "sama".
    >+ Koszty wylicza sie z uwzglednieniem roznic remanentowych,

    Wrr....
    Ty się uwziąłeś wpisać do remanentu *USŁUGI* ?
    Na pewno ? ;) (patrz cytaty !!)

    >+ instrukcja jest w rozporzadzeniu dotyczacym KPiR.

    ...no... wiem :)
    Patrz groups.google -> rok temu. Miałem właśnie taki dylemat :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)