  • Data: 2007-04-27 22:48:13
    Temat: Re: rozliczenie małoletniego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Apr 2007, witek wrote:

    > a czujesz róznicę pomiędzy dochodami z pracy i dochodami z umowy o pracę?

    Nie.

    Znam sprzeczne zdania:
    http://pit.rzeczpospolita.pl/pokazDokument.jsp?id_do
    kumentu=151
    (na nie)
    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1946.182.597.2.4.1.0.1.htm
    (na tak: "We własnym zeznaniu rocznym trzeba także doliczyć dochody małoletnich
    dzieci. Dotyczy to oczywiœcie tylko tych dzieci, które zarabiajš jakiekolwiek
    pienišdze (np. za występ w filmie lub teatrze)")

    > Niestety, punkt mówi wyraźnie o dochodach z pracy, do których niestety
    > wlicza się również umowy o dzieło i zlecenia.

    Masz pewność?
    Widzę że wyrażana przez Ciebie opinia jest dość częsta (patrząc
    po trafieniach googla), ale mi się nie widzi.
    Jak to mawiają: "każdy odpowiada za siebie", pewnie podatnik pójdzie
    spytać co w jegu US za stanowisko akceptują :)

    pzdr, Gotfryd