  • 1. Data: 2011-01-10 22:43:18
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje czy płytka Rozliczenie Roczne z dzisiejszej Rzepy jest
    "kompatybilne" z MK RP, tak jak to drzewiej bywało?

    Pzdr,
    Piotr

  • 2. Data: 2011-01-11 14:56:46
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    W dniu 2011-01-10 23:43, Piotr pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś się orientuje czy płytka Rozliczenie Roczne z dzisiejszej Rzepy
    > jest "kompatybilne" z MK RP, tak jak to drzewiej bywało?

    Wygląda na to że *prawie* jest kompatybilne. Dlatego napisałem PRAWIE
    gdyż sposób w jaki program Rozliczenie Roczne wylicza należny podatek
    jest identyczny jak MKRP czyni to w arkuszu "SUMA2" ewidencji przychodów
    którego to arkusza twórcy MKRP nie zalecają do rozliczeń z US???????
    I o co tu chodzi???

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 3. Data: 2011-01-11 14:59:40
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

  • 4. Data: 2011-01-11 23:35:39
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    ... tak konkretnie to chodziło mi w zasadzie tylko o import danych z MK...

    Piotr