  • 1. Data: 2011-01-10 07:35:44
    Temat: VAT-7(12)
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    Witam,
    od stycznia wszedł nowy formularz VAT-7 i nowy wzór
    jest już dostępny do wydruku w formie papierowej.

    A co z e-deklaracjami? Tam wciąż jest stary formularz VAT-7(11).
    Czy ktoś coś słyszał?
    Czy może on-line można składać jeszcze zeznania na starym formularzu ?

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2011-01-10 10:04:46
    Temat: Re: VAT-7(12)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello grzegorz,

    Monday, January 10, 2011, 8:35:44 AM, you wrote:

> [...]
    > Czy ktoś coś słyszał?
    > Czy może on-line można składać jeszcze zeznania na starym formularzu ?

    Za grudzień chyba jeszcze po staremu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-01-10 11:06:52
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    > Za grudzień chyba jeszcze po staremu...

    Acha, no właśnie nie byłem do końca tego pewny.

    --
    grzegorz

  • 4. Data: 2011-01-10 12:18:00
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-10 08:35, grzegorz pisze:
> [...]
    > Czy ktoś coś słyszał?
    > Czy może on-line można składać jeszcze zeznania na starym formularzu ?

    gdzie mozna przeczytac co konkretnie sie zmienilo ?

  • 5. Data: 2011-01-10 13:18:34
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-01-10 13:18, Kotlet pisze:
    > gdzie mozna przeczytac co konkretnie sie zmienilo ?

    http://www.vat.pl/deklaracje/
    Tu są objaśnienia do nowego formularza

    --
    grzegorz

  • 6. Data: 2011-01-10 16:23:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    grzegorz w <news:4d2b075f$1@news.home.net.pl>:

    > http://www.vat.pl/deklaracje/
    > Tu są objaśnienia do nowego formularza

    A w dzienniku ustaw Dz.U. Nr 250, poz. 1681 czytamy:

    Wzory deklaracji dla podatku od towarów i usług wraz z objaśnieniami,
    określone w załącznikach nr 1
    - 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie
    wzorów deklaracji
    podatkowych dla podatku od towarów i usług w brzmieniu dotychczasowym, mogą
    być stosowane nie
    dłuSej niS do rozliczenia za ostatni okres rozliczeniowy pierwszego półrocza
    2011 r., z tym Se we
    wzorach deklaracji VAT-7, VAT-7K i VAT-7D w części C. ROZLICZENIE PODATKU
    NALEśNEGO:
    1) w wierszu 4 ,,Dostawa towarów oraz świadczenie usług, na terytorium kraju,
    opodatkowane stawką
    3%" naleSy wykazywać równieS:
    a) w poz. 25 - podstawę opodatkowania transakcji opodatkowanych stawką 5%,
    b) w poz. 26 - podatek naleSny od transakcji, o których mowa w lit. a;
    2) w wierszu 5 ,,Dostawa towarów oraz świadczenie usług, na terytorium kraju,
    opodatkowane stawką
    7%" naleSy wykazywać równieS:
    a) w poz. 27 - podstawę opodatkowania transakcji opodatkowanych stawką 8%,
    b) w poz. 28 - podatek naleSny od transakcji, o których mowa w lit. a;
    3) w wierszu 6 ,,Dostawa towarów oraz świadczenie usług, na terytorium kraju,
    opodatkowane stawką
    22%" naleSy wykazywać równieS:
    a) w poz. 29 - podstawę opodatkowania transakcji opodatkowanych stawką 23%,
    b) w poz. 30 - podatek naleSny od transakcji, o których mowa w lit. a.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2011-01-10 18:31:49
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-10 17:23, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > b) w poz. 30 - podatek naleSny od transakcji, o których mowa w lit. a.

    dzieki, no to nie pozostaje nic innego jak "wyrzeźbić" aktualizacje

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-01-11 10:29:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Za grudzień chyba jeszcze po staremu...