    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: różnice kursowe raz jeszcze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:46:00 +0200

    Piotrek wrote:

    > Jeszcze odnosząc się do tego "wyjątkowo proste".
    >
    > Zauważ, że Twój sposób jest wyjątkowo prosty właściwie w tylko jednym
    > przypadku.
    >
    > Jeśli przychód i przewalutowanie ma miejsce w ramach tego samego
    > miesiąca i najlepiej dotyczy całości przychodu.

    Jeśli w Twoich rozliczeniach wystąpienie przewalutowania w innym miesiącu
    czyw jakiejś części przychodu stawarza
    jakiś problem w rozliczeniu, to jestem już prawie pewny, że coś liczysz nie
    tak.
    Jaki wpływ ma zmiana miesiąca czy nawet roku czy rozliczenie częściowe?
    Zaden. Rozliczenie dalej jest proste jak drut