    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: różnice kursowe raz jeszcze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 19:18:10 +0200

    cef wrote:
    > Jeśli w Twoich rozliczeniach wystąpienie przewalutowania w innym miesiącu
    > czyw jakiejś części przychodu stawarza
    > jakiś problem w rozliczeniu, to jestem już prawie pewny, że coś liczysz
    > nie tak.
    > Jaki wpływ ma zmiana miesiąca czy nawet roku czy rozliczenie częściowe?
    > Zaden. Rozliczenie dalej jest proste jak drut

    Zwłaszcza jak masz kilkadziesiąt płatności i musisz się zastanawiać czy
    te x USD to zeszło tylko z siedemnastej, czy również z osiemnastej,
    dziewiętnastej i dwudziestej płatności.

    Ja nie twierdzę, że się nie da. Tyle tylko że pewnie bardziej to zaczyna
    przypominać PK niż KPiR.

    Dlatego znacznie prościej było mi przyjąć interpretację różnic
    kursowych, która jest zgodna z ustawą :-) akceptowana przez US i
    znacznie upraszcza rozliczenia.

    OK. Zostawmy w spokoju te różnice kursowe.
    Zakładam, że robię to zgodnie z ustawą.

    Zastanawiam się w jakimś innym miejscu może być wtopa?

    Piotrek