  • Data: 2005-04-30 09:09:51
    Temat: Re: samochód, EPP i roczne zestawienie
    Od: "Terrmit" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:592b.00000455.427221f0@newsgate.onet.pl...
    [ciach]
    > Do kosztów uzyskania zaliczasz albo kwotę faktycznych wydatków, albo
    kwotę
    > limitu &#8211; w zależności od tego, która z tych wartości jest
    mniejsza.
    > Rozliczenia powyższego dokonuje się narastająco od początku roku &#8211;
    możesz
    > więc &#8222;niedobór&#8221; faktycznych wydatków pokrywać do kwoty
    limitu z wydatków
    > poniesionych w następnych miesiącach (chyba że skończył się rok
    podatkowy,
    > który w podatku dochodowym od osób fizycznych jest rokiem
> [...]
    Witam,
    Dzięki za odpowiedź. Chyba już kapuję jak to liczyć.
    Namotało mi się w głowie od tych wyliczeń, ale Pan
    Irek już mi to dobrze (jak sądzę) wyjaśnił. W odpowiedzi
    na jego list podałem poprawiony swój przykład, który
    mam nadzieję, że jest już bezbłędny.

    Pozdrawiam,
    Sławek Załęcki

    --
    Spamerom dziękuję. Usuń literę v z adresu e-mail.