  • 1. Data: 2002-10-01 07:51:05
    Temat: skarbowy mnie sciga
    Od: "Maly rozowy prosiaczek" <m...@p...fm>

    Dostalem pismo z US, zeby stawic sie w sprawie nieterminowego zlozenia PITa
    (taki zwykly, od os.fiz.).
    Czy moge zrobic/powiedziec im cos, co poprawiloby moja sytuacje?
    Jaka kara mi grozi?

  • 2. Data: 2002-10-01 16:38:03
    Temat: Re: skarbowy mnie sciga
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maly rozowy prosiaczek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    PITa
    > (taki zwykly, od os.fiz.).
    > Czy moge zrobic/powiedziec im cos, co poprawiloby moja sytuacje?

    Poddać się tzw. samoukaraniu. Przy dobrej woli urzędnika - może być to kwota
    niewielka.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-10-01 18:44:42
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    O stary to masz prze.........
    Miałem onegdaj toż samo. Na mózg im się rzuciło czy co ? Super przemiłym
    głosem zostałem poinformowany o datach , paragrafach, adresach, kwitach itd.
    Następnie w ruch poszedł kalkulator i na wyświetlaczu ukazała się jak nocny
    koszmar 4 cyfrowa kwota kary. Następnie odwaliłem skruchę i zostałem
    poinformowany że mogę się samoukarać. Pierwsze co mi przyszło do głowy to
    gdzie oni tu trzymaja te bicze. Skończyło sie na mandacie karnym 500 zł. Top
    były prawdziwe negocjacje kwoty padały raz z jednej raz z drugiej strony.
    Staneło wreszccie i aż chciałem Pani uścisnąć prawicę. Kwota jak kwota ale
    czuję się jak szubrawiec i najgorszy złodziej który oszukał Państwo i trzy
    razy wysłał Pita z 1 dniowym opóźnieniem.

    Powodzonka i pamietaj kto pierwszy podaje kwote przegrywa.

    Macio

  • 4. Data: 2002-10-02 11:23:08
    Od: "Maly rozowy prosiaczek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Macio" <m...@p...com> napisał w wiadomości news:ancqh4

    > czuję się jak szubrawiec i najgorszy złodziej który oszukał Państwo i trzy
    > razy wysłał Pita z 1 dniowym opóŸnieniem.

    Ja wyslalem z kilkumiesiecznym opoznieniem...

  • 5. Data: 2002-10-10 15:54:23
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > Dostalem pismo z US, zeby stawic sie w sprawie nieterminowego zlozenia
    PITa
    > (taki zwykly, od os.fiz.).
    > Czy moge zrobic/powiedziec im cos, co poprawiloby moja sytuacje?

    Proszę im podać niską kwotę miesięcznych zarobków.

    > Jaka kara mi grozi?

    Mnie to kosztowało 150 zł, ale górna granica jest wosooooko.

    P.