  • 1. Data: 2002-10-01 07:32:09
    Temat: Odliczenie ulgi na zakup pomocy naukowych
    Od: Andrzej <A...@o...poczta.pl>

    Pracuję jako informatyk w firmie handlowej i zamierzam kupić komputer. Na
    podstawie wystawionej na mnie faltury dokonam odliczenia. Ponieważ mieszkam
    ze swoją mamą czy istnieje możliwość, żeby z odliczenia ulgi skorzystała
    również moja mama, która także pracuje przy komputerze (jej pracodawca
    również wymaga żeby stale podnosiła swoje kwalifikacje)?

  • 2. Data: 2002-10-01 07:42:10
    Temat: Re: Odliczenie ulgi na zakup pomocy naukowych
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:
> [...]
    > również moja mama, która także pracuje przy komputerze (jej pracodawca
    > również wymaga żeby stale podnosiła swoje kwalifikacje)?
    Owszem, ale faktura musi byc wystawiona na *obie* odliczające osoby.
    Wtedy odliczacie sobie po połowie komputera (czy jaką tam proporcję
    ustalicie).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-01 14:38:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Andrzej napisał:
    >+ > Pracuję jako informatyk w firmie handlowej i zamierzam kupić komputer.
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Owszem, ale faktura musi byc wystawiona na *obie* odliczające osoby.

    Ja bym jeszcze zasugerował żeby mama kupiła sobie "ze względu na oczy"
    monitor :) (a Andrzej resztą) albo jakoś tak :)

    Pozdrowienia, Gotfryd