  • 1. Data: 2002-10-01 08:13:42
    Temat: Re: numer NIP
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "inick" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:anbl97$fio$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > mam proste pytanie - czy w przypadku zarejestrowania działlności
    > gospodarczej (osoba fizyczna prowadząca działalność gosp.) i posiadania
    już
    > nr NIP jako osoba fizyczna konieczne jest uzyskanie drugiego numeru NIP
    dla
    > firmy?

    Nie. Osoba fizyczna nie może mieć dwóch NIP.

    ERY

  • 2. Data: 2002-10-01 08:14:31
    Temat: numer NIP
    Od: "inick" <i...@g...pl>

    Witam,
[...]
    Dzięki z góry za odpowiedź.

  • 3. Data: 2002-10-01 08:27:02
    Od: "inick" <i...@g...pl>

    dzieki

  • 4. Data: 2002-10-02 14:20:20
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "inick" <i...@g...pl> skribis:

> [...]
    >nr NIP jako osoba fizyczna konieczne jest uzyskanie drugiego numeru NIP dla

    konieczne jest uzyskanie tego samego numeru nip :)
    Czyli TY masz jako 'firma' ten sam nip, firma nie moze miec innego bo
    przeciez jej nie ma (bo ty jestrs firmą).

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?

  • 5. Data: 2002-10-02 21:37:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Oct 2002, l:e:h wrote:

> [...]
    >+ >firmy?
    >+
    >+ konieczne jest uzyskanie tego samego numeru nip :)

    -:)
    To się nazywa "potwierdzenie uzyskania zgłoszenia identyfikacyjnego" :)
    (sięgnąłem do teczki i przeczytałem tytuł)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zgadzający się, wyjątkowo ;))