    From: "Macio" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: skarbowy mnie sciga
    Date: Tue, 1 Oct 2002 20:44:42 +0200

    O stary to masz prze.........
    Miałem onegdaj toż samo. Na mózg im się rzuciło czy co ? Super przemiłym
    głosem zostałem poinformowany o datach , paragrafach, adresach, kwitach itd.
    Następnie w ruch poszedł kalkulator i na wyświetlaczu ukazała się jak nocny
    koszmar 4 cyfrowa kwota kary. Następnie odwaliłem skruchę i zostałem
    poinformowany że mogę się samoukarać. Pierwsze co mi przyszło do głowy to
    gdzie oni tu trzymaja te bicze. Skończyło sie na mandacie karnym 500 zł. Top
    były prawdziwe negocjacje kwoty padały raz z jednej raz z drugiej strony.
    Staneło wreszccie i aż chciałem Pani uścisnąć prawicę. Kwota jak kwota ale
    czuję się jak szubrawiec i najgorszy złodziej który oszukał Państwo i trzy
    razy wysłał Pita z 1 dniowym opóźnieniem.

    Powodzonka i pamietaj kto pierwszy podaje kwote przegrywa.

    Macio