  • Date: Wed, 09 Jan 2008 22:51:35 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: skladka zdrowotna

    t...@o...pl napisał(a):

    > Jest różnica. W tych 200zł o których pisałem mam np. pełne swiadczenia
    > dentystyczne,
    > u dobrych lekarzy na dobrych materiałach(lub refundacje rachunków od
    > wybranego dentysty)
    > Do tego mogę pójść do dowolnego ich lekarza w całej Polsce, albo pójść do
    > dowolnego innego
    > i wziąć rachunek za który dostanę refundację.
    > A w wariancie 2+3, za 700zł mam pakiet rodzinny ze wszystkim, łącznie z
    > hospitalizacjami w prywatnej klinice
    > i doszywaniem nogi.
    > Jest różnica?

    jest, i to zasadnicza - marne NFZ i super prywatna klinika. A widzisz
    różnicę w składce? 700 ws. 340? A obawiam się, że średnio/globalnie to
    składka za 5 osób jest poniżej tych 340 zł/mieś. Co oczywiście
    należałoby sprawdzić: kasa ze składek na ub. zdrowotne przez liczbę
    wszystkich objętych ubezpieczeniem NFZ * 5.

    andy_nek