  • Data: 2005-01-31 13:48:01
    Temat: Re: soft do obslugi DG pod linuksem
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    [...]

    > Biorąc pod uwagę fakt że sposob ujęcia w PKiR jest uzależniony od ujęcia
    > faktury dla celów VAT (zalezności odwrotnej nie ma, może co najwyżej nie
    > byc ujęcia dla VAT w ogóle) to jest to w mojej opinii jedyna słuszna
    > kolejność.

    Jedynie sluszna kolejnosc to brak kolejnosci.....

    Interfejs dobrego programu powinien pozwolic "zadekretowac" odpowiednio
    dokument...

    > Nie mówiąc juz o tym że w większości systemów FK automatyczny dekret
    > uruchamia sie z poziomu rejestru VAT - opcja odwrotna powoduje
    > koniecznośc podwójnego wpisywania tych samych informacji.

    A moglabyc wyjasnic dlaczego "koniecznosc" ?

    > Więc przyjmuje sie takie rozwiążanie, które dla jednej ewidencji jest
    > lepsze a dla drugiej co najmniej obojętne.
    > Akurat filozofia VATowca bardzo mi sie podoba, gorzej z realizacją.

    Filozofia owszem, mozna taka przyjac

    [...]

    A przyokazji... patrzylem dzis na www.zus.pl i co widze /

    Pierwszy (pod)punkt w obwieszczczeniu o wysokosci naleznych skladek to....

    Placa minimalna....

    Boguslaw