    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sp z o.o.
    Date: Tue, 30 Dec 2003 16:07:55 +0100

    news:bsru3q$dab$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Budzik napisał:
    >

    > Co do zmiany jakichkolwiek danych - to poza kluczowymi, jak siedziba (bo
    > US musi wiedzić w każdym momencie gdzie poczte wsyłac i gdzie leżą
    > dokumenty, na to mamy 7 dni licząc od zmiany stanu faktycznego nie od
    > rejestracji tej zmiany w KRS), resztę podaje sie USowi po otrzymaniu
    > aktualnego odpisu z rejestru.
    > Wlaściwie do czasu dokonania zmian w KRS należy używać starej nazwy
    > spółki. Nowa nabieże mocy prawnej dopiero w momencie wpisu do KRS.
    > Przerabiałam to rok temu.
> [...]

    No wlasnie, czyli jak powinny byc wystawiane faktury po zmianie nazwy i
    siedziby spolki:

    - stara nazwa, nowa siedziba (do czasu dokonania zmian w KRS) czy
    - stara nazwa, stara siedziba ( do czasu dokonania zmian w KRS) czy
    - nowa nazwa, nowa siedziba

    Ma to duze znaczenie zwlaszcza przy zmianie wlasciwosci US

    No i kolejne pytanie: spolka zmienila siedzibe (i miejsce wykonywania
    dzialalnosci) 29.12.2003 gdzie skladac deklaracje:

    VAT7 za 12.2003 (przypuszczam, ze w starym US)
    PIT4 za 12.2003 (chyba tez w starym US)
    CIT8 za 2003 (tutaj juz zupelnie nie wiem - chyba w nowym US)