  • 1. Data: 2004-01-09 12:10:02
    Temat: spolka cywilna w upadlosci
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Mam takie pytanie spolka cywilna oglasza upadlosc ... Czy jest ona
    zobowiazana zaplacic jakikolwiek podatek ....

    Teoretyczne pytanie ale moze ktos juz musial zglosic upadlosc ...

    Ata

    --
    moje nowe konto a...@e...pl

  • 2. Data: 2004-01-09 12:46:08
    Temat: Re: spolka cywilna w upadlosci
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ata wrote:

    > Mam takie pytanie spolka cywilna oglasza upadlosc ... Czy jest ona
    > zobowiazana zaplacic jakikolwiek podatek ....
    >
    > Teoretyczne pytanie ale moze ktos juz musial zglosic upadlosc ...
    >

    > Ata

    Jesli nic sie nie zmienilo wspolnicy spolki cywilnej odpowiadaja
    za zobowiazania podatkowe calym majatkiem... a nawet wiecej...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-09 12:52:23
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Chyba nie jasno sie wypowiedzialam, chodzi mi o to ze firma oglasz upadlosc
    jakis majatek posiada ... wiem ze odpowiedzialnosc jest calym majatkiem ,
    ale czy od pasywow i aktywow byl bilans trzeba jakis podatek zaplacic ....

    ata

  • 4. Data: 2004-01-09 14:22:24
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale czy od pasywow i aktywow byl bilans trzeba jakis podatek zaplacic ....

    nie firma posiada majątek ale wspólnicy, a osoba fizyczna nie może
    upaść...(no,chyba że po pijaku...;-))

  • 5. Data: 2004-01-09 22:00:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, Slayer wrote:

> [...]
    >+
    >+ nie firma posiada majątek ale wspólnicy,

    OK. I w związku z tym robi się "normalny" remanent. Gdzieś ostatnio
    czytałem odpowiedź US że nie ma powodu, żeby upadłość zwalniała
    od tego obowiązku.

    >+ a osoba fizyczna nie może
    >+ upaść...(no,chyba że po pijaku...;-))

    Slayer, to nie ty już kiedyś wpadłeś technologią "śliwka w kompot"
    na .prawo z podobnym twierdzeniem ? ;)
    *PRZEDSIĘBIORCA* może upaść !!
    Jak na razie w sferze projektów jest tylko upadłość *KONSUMENTA* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-01-11 15:25:51
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Slayer, to nie ty już kiedyś wpadłeś technologią "śliwka w kompot"
    > na .prawo z podobnym twierdzeniem ? ;)
    > *PRZEDSIĘBIORCA* może upaść !!

    To jeszcze na dowód powyższego:
    http://www.galbex.com.pl/index/about/structure (nie udało mi sie znaleźć
    na stronie expresis verbis napisanego, że są c.s. - musicie mi wierzyć)
    http://www1.gazeta.pl/metroon/1,0,1541392.html

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2004-01-12 15:05:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, Tomasz Staszewski wrote:
    [...]
    >+ http://www1.gazeta.pl/metroon/1,0,1541392.html

    ..."cena dostępu 2,44 zł" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-01-12 17:25:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Sun, 11 Jan 2004, Tomasz Staszewski wrote:
    > [...]
    >

    > ..."cena dostępu 2,44 zł" :)

    Ale sam podtytuł wystarczy dla udowodnienia tezy.

    pzdr

    Tomek