  • 1. Data: 2004-01-09 11:28:00
    Temat: Opis KPiR
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Czy znacie moze jakas pozycje ksiazkowa, lub ewentualnie jakis adres w
    sieci, gdzie byloby opisane dokladnie jak nalezy prowadzic KPiR, Ewidencje
    Vat (zakup, sprzedaz), ewidencje srodkwo trwalych, itp. Jednym slowem chodzi
    mi o dokladny opis prowadzenia ksiegowosci na zasadach ogolnych.

    Patryk

  • 2. Data: 2004-01-09 12:27:34
    Temat: Re: Opis KPiR
    Od: Emi <e...@w...pl>

    www.ksiegaprzychodow.infor.pl
    platne czasopismo ale wszystko opisuje bardzo szczegolowo !! polecam
    www.prawo.waw.pl
    bardziej ogolnie ale mi sie podoba ta stona :)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-09 15:58:27
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Fri, 9 Jan 2004 12:28:00 +0100 "Patryk"

> [...]
    > Vat (zakup, sprzedaz), ewidencje srodkwo trwalych, itp. Jednym slowem chodzi
    > mi o dokladny opis prowadzenia ksiegowosci na zasadach ogolnych.

    Przejdź się do najbliższego US, rozejrzyj po korytarzach a jak nie znajdziesz
    stoiska z literaturą i drukami to popatrz na tej samej ulicy w sąsiedztwie, na
    pewno jest punkt ksero, robią pieczątki i sprzedają literaturę i druki.

    O KPiR jest co roku aktualizowanych kilka książek, nie pamiętam szczegółów.
    W swoim czasie bardzo podobało mi się ABC Samm biznesu Markowskiego.
    Pan Kulicki wydaje za to bardzo szczegółową "instrukcję obsługi"

    Pozdrawiam,
    PAD
    --