  • Data: 2004-01-15 10:14:41
    Temat: Re: spółki cywilne -umarły ???
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bu5k2d$ioo$1@opal.futuro.pl...
    > przeczytalem, ze s.c. nie wystepuja w UE i od 01.01.2004r. juz sie ich nie
    > rejestruje, http://www.prawo.waw.pl/dg0.php?go=10
    > natomiast ich odpowiednikiem sa teraz spolki jawne, w ktorych nie ma
    obowiązku prowadzenia pełnej księgowości...

    Bardzo fajny artykuł, ale trochę "nieświeży".
    Czy się S.C. od 2 tygodni w magistratach nie rejestruje nie wiem.
    Z obowiązku zgłoszenia do KRS na pewno "wypadły" na zawsze jak i wypadli
    jednoosobowi DG.

    Czy spółka jawna może być ryczałtowa albo na KPiR też nie wiem.