  • 1. Data: 2004-01-15 10:14:41
    Temat: Re: spółki cywilne -umarły ???
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bu5k2d$ioo$1@opal.futuro.pl...
    > przeczytalem, ze s.c. nie wystepuja w UE i od 01.01.2004r. juz sie ich nie
    > rejestruje, http://www.prawo.waw.pl/dg0.php?go=10
    > natomiast ich odpowiednikiem sa teraz spolki jawne, w ktorych nie ma
    obowiązku prowadzenia pełnej księgowości...

    Bardzo fajny artykuł, ale trochę "nieświeży".
    Czy się S.C. od 2 tygodni w magistratach nie rejestruje nie wiem.
    Z obowiązku zgłoszenia do KRS na pewno "wypadły" na zawsze jak i wypadli
    jednoosobowi DG.

    Czy spółka jawna może być ryczałtowa albo na KPiR też nie wiem.

  • 2. Data: 2004-01-15 14:00:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SP9LWH wrote:

> [...]
    > jednoosobowi DG.
    >
    > Czy spółka jawna może być ryczałtowa albo na KPiR też nie wiem.

    Ludzie... ile razyjeszcz bedziecie to pisac.

    Dlaczego myslicie ze moja s.c. nie zyje....

    S.C sie nie rejestruje w rejestrach bo rejestry sa od rejestrownia
    PRZEDSIEBIORCOW a sa nimi nie sc lecz WSPOLNICY S.C.

    Boguslaw