  • 1. Data: 2004-01-15 09:59:55
    Temat: Ryczałt, czy muszę używać kasy ?
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Odwiesiłem działalność po 4 latach. Poprzednio byłem na zasadach ogólnych i
    na Vacie. Teraz rezygnuje z vatu i przechodze na ryczałt. Kasa fiskalna
    pozostała mi po tamtej działalnosci. I właśnie : czy bedę musiał jej uzywać
    do ewidencjonowania sprzedazy ????

  • 2. Data: 2004-01-15 16:47:25
    Temat: Re: Ryczałt, czy muszę używać kasy ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2004, Fokus wrote:
    [...]
    >+ na Vacie. Teraz rezygnuje z vatu i przechodze na ryczałt. Kasa fiskalna
    >+ pozostała mi po tamtej działalnosci. I właśnie : czy bedę musiał jej uzywać
    >+ do ewidencjonowania sprzedazy ????

    Ano. Oczywiście tylko do DG OF !
    A przynajmniej przy tych zwolnieniach, przy których jest zapis:
    "o ile podatnik nigdy nie miał kasy"... (nie wiem czy to *wszystkie*
    zwolnienia, ale... jak już ją masz to niestety !)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (bez KF :))

  • 3. Data: 2004-01-15 22:08:17
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Co oznacza OF ???

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2004-01-16 08:23:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2004, Fokus wrote:

    >+ Co oznacza OF ???

    Osoba fizyczna (w domyśle: nie prowadząca DG !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)