  • 1. Data: 2004-01-15 09:24:49
    Temat: Podatek liniowy 19% a wspolnicy s.c.
    Od: "Radek" <h...@p...onet.pl>

    Czy wszyscy wspolnicy spolki cywilnej musza wybrac te sama forme
    opodatkowania?
    Jezeli jeden ze wspolnikow chcialby wybrac w 2004 roku podatek liniowy 19%
    to czy pozostali rowniez musza?

    Pzdr.
    Radek

  • 2. Data: 2004-01-15 10:05:34
    Temat: Re: Podatek liniowy 19% a wspolnicy s.c.
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Radek,

    W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2004 (10:24:49) można przeczytać:

    każdy może wybrać formę jaką chce

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2004-01-15 23:49:29
    Od: "barbet" <barbet@USUN_TO_polbox.com>

    "Lipas" <k...@t...pl> wrote in message
    :

    > każdy może wybrać formę jaką chce

    Nawet ryczalt + liniowy? Prowadzi sie wtedy ksiege i ewidencje przychodow
    rownolegle?

    pozdr barbet

  • 4. Data: 2004-01-16 11:13:48
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj barbet,

    W Twoim liście datowanym 16 stycznia 2004 (00:49:29) można przeczytać:
    b> Nawet ryczalt + liniowy? Prowadzi sie wtedy ksiege i ewidencje przychodow
    b> rownolegle?

    spójrz w temat.
    W ramach jednej spółki można wybrać albo ryczałt albo
    zasady ogólne i obowiązuje to wszystkich wspólnków.

    Jak wybierze się zasady ogólne, to każdy ze wspólników może
    wybrać zasad "bardzo ogólne" czyli progresywna skala +
    ulgi, albo stakę liniową 19% bez ulg.
    I moja odpowiedź dostyczyła tego ostatniego wyboru

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas